dijous, 25 de juny del 2009

Coti? Qui coi és Coti?

Una noia d'uns 14 anys s'acosta a l'escenari durant el concert.
-Oye, ¿vais a poner música moderna? - Diu amb aquella deixadesa característica de l'edat del "pavo".
-Sí, más tarde...
-Ah, bueno, vale. Oye... ¿Eres Coti?

A causa dels cabells que duc, m'han dit de tot: Enrique Bunbury, Bob Dylan, Mika, Jim Morrison o (argh!) el cantant de Pereza. Fins i tot un cop em van dir que m'assemblava al Jordi Batiste (de Maquina!) al Canet Rock, però em va semblar una pedanteria (a banda que tinc un contacte molt fiable que m'ajudaria a corroborar-ho).

Tot i així, les comparacions amb Coti triomfen per golejada. Fins fa relativament poc no coneixia res d'aquest cantant argentí, de manera que la primera vegada que m'ho van dir vaig quedar perplex. Després vaig recordar que era el paio que cantava allò tan prescindible de "nada de esto fue un error" (oooh..) amb la reina mexicana del lip gloss (Paulina Rubio) i la mexicana amb l'afinació més erràtica (Julieta Venegas), i ja em direu...

Em sorprèn que la gent es prengui la llibertat de dir-m'ho directament, com si a mi també m'hagués de fer gràcia o com si me n'informessin: "es que te pareces un puñao..." Doncs molt bé. Tot plegat acaba resultant una mica molest, més que res per la insistència. El súmmum va ser en un concert l'any passat, no recordo on, on una colla d'adolescents a primera fila va començar a corejar "Coooti, Coooti". Em va costar una estona entendre el que deien...

Després del diàleg que transcric al principi, que va tenir lloc la passada revetlla de Sant Joan, m'he plantejat seriosament fer un canvi de look. Ja ho sé, sóc així d'influenciable. Quan penso que una de les moltes raons que em va fer decidir a tallar-me els cabells (quan els duia ben llargs) va ser una comparació... Però aquell cop, la comparació era amb Rosendo. Santa paciència...

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Canvi de look? Com? Espero que t'hi deixis algun rínxol...

Jordi ha dit...

Tranqui, que ja trobaran algú altre amb qui comparar-te...mai se sap...si et rapes, et diran que t'assembles a l'stipe de REM...hehehehe