dijous, 30 de setembre del 2010

Aprendre (i oblidar) per repetició

De vegades tinc pensaments que em provoquen calfreds. Ara que ja tinc les cançons rodades, les lletres apreses i que les actuacions no em provoquen cap nerviosisme especial, sovint recorro involuntàriament al pilot automàtic en determinats moments de l'actuació. En un moment donat, en emergir d'un d'aquests somnis, se'm va acudir que dec haver cantat més de 200 cops La Camisa Negra de Juanes (una cançó que, d'altra banda, no em fa en absolut ni fred ni calor). Què fort! I és aleshores quan em miro el Toni (baix i cantant) i penso: i quantes vegades deu haver cantat ell Jalisco, per exemple?


http://escenari.blogspot.com/

1 comentari:

Esperit del bosc ha dit...

Hola!

Em dic Albert i he inclòs el teu bloc en el meu article EmBloCa't, ja que l'he trobat interessant. Pots veure'l aqui.

http://esperitdelbosc.blogspot.com/2010/10/article-emblocat.html

T'animo a que tu també facis un article EmBloCa't, només cal que llegeixis de què es tracta al principi del meu article.

Salut